LG Top Nav - Left Aligned
Brand story

Брэндийн түүх

LG Brand Story Hero Image

Брэндийн эрхэм зорилго ба үнэт зүйлс

Брэндийн амлалт

'Life's Good' буюу "Амьдрал сайхан" гэдэг нь бидний уриа үг гэхээс илүүтэйгээр бидний амлалт болж, манай бүтээгдэхүүн, харилцаа холбоо болон үйлчилгээнд бүрэн тусгагдсан бaйдаг. Бид энэхүү уриаг өөрсдийн итгэл үнэмшил болгон хүмүүсийн амьдрал, нийгэм, хүрээлэн буй орчинд түгээхийг зорьж байна.

Сайхан амьдрал гэж юу вэ?

What is good life concept

LG Electronics компанийн хувьд, сайхан амьдрал гэдэг нь үнэт мөч бүрийг бүрэн дүүрэн мэдрэх тухай ойлголт юм.

Хайртай дотны хүндээ сэтгэл шингэсэн хоол хийх, найзуудтайгаа спортын шууд тоглолт үзэх, тайвшрах хугацаа өөртөө гаргах, эсвэл шинэ газар зорин явах мөчүүд гэх мэт.

1958 оноос хойш бид зөвхөн чанартай зурагт, компьютер, угаалгын машин, хөргөгч үйлдвэрлэхээс гадна — хүмүүсийн өдөр тутмын амьдралд сайхан амьдралыг мэдрэхэд нь тусалсаар ирсэн.

LG products in daily life since 1958

Брэндийн эрхэм зорилго

Бид ухаалаг амьдралын шийдлүүдээр* дамжуулан иргэдэд илүү сайн сайхан амьдрал, байгаль дэлхийн гэрэлт ирээдүйг бүтээдэг.
*Ухаалаг амьдралын шийдлүүд (smart life solutions): Тоног төхөөрөмж, програм хангамж, платформ болон аппликейшн-ээр дамжуулан хэрэглэгчдийн амьдралд эерэг нөлөө үзүүлэх агуулга, үйлчилгээ, шийдлүүд.
Smart Life Solutions mission

Брэндийн үндсэн үнэт зүйлс

LG Core Values

Брэндийн түүх

LG брэндийн үндэс суурь — "Lucky" ба "Goldstar"

Lucky Chemical Company 1947 founding

Өнөөгийн бидний мэдэх LG компани нь 1947 онд үүсгэн байгуулагдсан Lucky Chemical Co., Ltd. -ээс үүдэлтэй. Ку Ин Хуэй захирал компаниа анх "Lucky" хэмээн нэрлэсэн нь Солонгосын анхны нүүрний тос болох "Lucky Cream" бүтээгдэхүүн асар их амжилт олсонтой холбоотой юм. "Lucky" нь солонгос дуудлагаар "Лак Хүи" гэж дууддаг бөгөөд "бүгдэд баяр баясал авчрах" гэсэн утгатай. Ингэснээр LG-ийн анхны амжилттай бүтээгдэхүүн нь компанийн нэр болон мөнхөрсөн билээ.

"Lucky" брэнд нь "Lucky шүдний оо" зэрэг амжилттай бүтээгдэхүүнүүдээрээ Lak Hui Chemical компанийн нүүр царай болсон. 1974 онд компанийн болон брэндийн амжилтаас шалтгаалан Lak Hui Chemical нэрээ өөрчилж "Lucky Co., Ltd." болгосноор тэргүүлэгч химийн компанийн хэмжээнд хүрч хөгжжээ.

Lucky Cream and early Lucky products

1958 онд үүсгэн байгуулагдсан Goldstar компани нь LG-ийн түүхэнд чухал үүрэг гүйцэтгэсэн. Goldstar нь Солонгосын анхны цахилгаан хэрэгслийн

компани бөгөөд тус улс дахь олон чухал цахилгаан бүтээгдэхүүнийг анхлан хөгжүүлсэн юм. Lak Hui болон Goldstar хоёр өөрсдийн салбартаа хурдацтай өсөж, тэргүүлэгч компаниуд болон хөгжсөн.

Early Goldstar electronics 1958

Goldstar-ын анхны цахилгаан бүтээгдэхүүн

Goldstar factory and production

Goldstar үйлдвэр - 1958

1960-аад оны сүүлч гэхэд 11 компанитай болсон "Lucky" групп нь нефть-хими, эрчим хүч, хагас дамжуулагч зэрэг өндөр технологийн салбарт үйл ажиллагаагаа тэлж, бизнесийн цар хүрээгээ өргөжүүлжээ. Мөн барилга, үнэт цаас, худалдаа, даатгал болон бусад үйлчилгээний салбарт ч орсон байдаг. Энэ өргөжилтийн хүрээнд Lucky болон Goldstar компаниуд олон охин компанитай болсон бөгөөд 1983 он гэхэд группийн нэрийг "Lucky Goldstar" болгон өөрчилсөн.

1990-ээд он бол ил тод байдал, глобалчлал, мэдээллийн эрин үеийн эхлэл байв. "Lucky Goldstar" гэх нэр нь олон улсын хэрэглэгчдэд хэт урт, төвөгтэй санагдаж байлаа. Мөн бизнесийн хурдтай өөрчлөгдөж буй орчинд амжилттай оршин тогтнохын тулд компани нь хүчтэй, тодорхой брэндийн үнэмлэхүй нүүр царай, тохирсон корпорацийн дүр төрхийг бүрдүүлэх шаардлагатай болсон юм.

Lucky Goldstar group expansion 1980s

LG корпорацийн нэр, таних тэмдгийн үүсэл ба мэдэгдэл

LG-ийн корпорацийн таних тэмдэг нь удирдлагын орчны өөрчлөлтөд идэвхтэй, шинэлэг байдлаар хариу үзүүлэх, мөн группийн урт хугацааны алсын харааг хамтдаа хуваалцах зорилготой удирдлагын шинэчлэлүүдээс эхлэлтэй байв. Компанийн гол зорилго нь дотоод болон гадаадын охин компани, салбаруудын нэршлийг нэгтгэн, нэгдмэл дүр төрх бүрдүүлэхэд оршиж байлаа. Ажилтнууд болон дотоод, гадаадын хэрэглэгчдийн дунд судалгаа явуулсны үндсэн дээр компанийн шинэ нэрээр "LG" сонгогдсон юм.

Шинэ нэршилтэй зэрэгцэн LG нь өмнөх "Lucky Goldstar" группийн дүр төрхийг бэхжүүлэх, дэлхийн хэмжээний брэндийн систем бий болгох зорилгоор корпорацийн таних тэмдгээ бүрэн шинэчилсэн. Амжилттай корпорацийн таних тэмдэг гэдэг нь зөвхөн дизайны шийдэл, гоо зүйн хувьд хэрэглэгчдийг татхаас гадна, тухайн брэндийн философи, алсын харааг мөн адил илэрхийлж чаддаг байх ёстой. Түүнчлэн компанийн түүх, тогтвортой хөгжлийн суурь, мөн гэрэлт ирээдүйг илтгэх нэгдмэл бэлгэдэл байх учиртай.

LG logo design and development process 1995
1995 оны 1 дүгээр сарын 1-ний өдөр өглөөний сонинууд даяар LG-ийн шинэ корпорацийн таних тэмдгийг нийтэд анх удаа танилцуулсан юм. Нүд ирмэсэн, инээмсэглэсэн улаан дүрсний доор "Шинэ оны мэнд хүргэе" гэсэн энгийн мэндчилгээ байлаа.
1995 newspaper LG logo announcement and public reaction

Энэхүү зар нь иргэдийн дунд ихээхэн сонирхол, хүлээлт үүсгэж шинэ оны баярын дараа, 1 дүгээр сарын 4-нд LG тус хүлээлтийн хариуд, "Lucky Goldstar LG болж өөрчлөгдлөө" гэсэн гарчигтай бүтэн нүүр нийтлэлийг гаргасан нь олон нийтэд хандан хийсэн LG-ийн анхны албан ёсны мэндчилгээ байсан юм.

"Ирээдүйн дүр төрх" - LG логоны дизайн

"Ирээдүйн дүр төрх" хэмээн нэрлэгдсэн LG-ийн шинэ логоны дизайн нь орчин үеийн технологи болон хүмүүний амьдралын хоорондох гармонийг илэрхийлдэг. Энэхүү дизайн нь Life's Good гэсэн үндсэн үнэмлэхүйг бүрэн тусгаж, компанийн ирээдүйн зорилтыг харуулсан юм.

LG-ийн хөгжлийн чухал үе шатууд

1995-1999
Шинэ эрин үе

LG корпорацийн шинэ таних тэмдэг албан ёсоор танилцуулагдаж, "Life's Good" уриа үг анх удаа гарч ирэв. Глобал брэнд болох анхны алхамууд.

2000-2004
Дижитал революци

Дижитал эрин үед нэвтрэн орж, LG нь дэлхийн хэмжээнд технологийн шинэлэг удирдагч болох зорилгоо тодорхойлсон. LCD телевиз, гар утас зэрэг шинэ бүтээгдэхүүн.

2005-2009
Дэлхийн тавцан

Олон улсын зах зээлд өргөжиж, премиум брэнд болох стратегийг баримталсан. Дизайн болон чанарын талаар анхаарал хандуулсан үе.

2010-2014
Ухаалаг амьдрал

Ухаалаг амьдралын концепцийг нэвтрүүлж, ухаалаг гэрийн технологи болон холбогдсон бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтэд анхаарлаа төвлөрүүлэв.

2015-2019
Инновацийн манлайлал

AI, IoT технологиуд болон хиймэл оюун ухаан дээр суурилсан шийдлүүдийг хөгжүүлж, ThinQ платформыг танилцуулсан.

2020+
Тогтвортой ирээдүй

Тогтвортой хөгжил болон байгаль орчныг хамгаалах зорилгоор "Better Life for All" стратегийг хэрэгжүүлж, ESG зарчмуудыг нэвтрүүлсэн.

Өнөөдрийг хүртэл LG нь "Life's Good" гэсэн үндсэн философиоо баримталж, дэлхийн хэмжээнд олон сая хүний амьдралыг сайжруулахад хувь нэмэр оруулсаар байна.

Бидний зорилго нь зөвхөн технологи бүтээхээс гадна, хүн бүрт илүү сайхан, илүү ухаалаг, илүү тогтвортой амьдралыг бий болгоход оршино.